Wasa

Gröna värderingar är digitala

Wasa tar sina värderingar till handling när det gäller miljön. Därför vill de också kunna visa vilka viktiga satsningar som görs runt om i världen. I projektet med WASA fick vi möjligheten att bygga och designa kampanjsidan efter Wasas grafiska manér. En multisite-lösning där man på ett sömlöst sätt kan byta språk så att man täcker alla marknader.

Vi är tacksamma att få vara med och jobba i ett projekt som gör skillnad för världen.

Beställare

Ingo Stockholm

Kund

WASA Bröd

Projekttyp

Kampanjsida

Använda tekniker
Wordpress HTML5 CSS3

Din digitala identitet är viktig

Wasa sökte också efter ett snyggt sätt att presentera material på kampanjsidan utan att tappa den grafiska identiteten, därför utvecklade vi en brandad videospelare med snabb laddningstid där det tydligt framgår att Wasa är avsändaren.

Touch/Hover = Spela video

Varför Limeloop?

Vi är ett härligt gäng som älskar att skratta och koda. Även på fritiden faktiskt. Vi är en salig blandning med olika dialekter vilket ibland skapar förvirring, men den digitala världen för oss samman. Vi älskar att utmana och att utmanas vilket gör att vi gillar alla typer av kunder - de som vet exakt vad de vill ha och de kunder som inte alls vet vad de vill ha. 
 
Kom förbi oss på en kaffe, ring eller maila oss. Allt startar med ett enkelt "Hej!". 

Fler projekt